Bil 46/2011 Bini KM Lebih Ramai Peminat


Assalamualaikum.
Salam Sejahtera.

Hari yang sibuk bagi Ketua Menteri Sarawak YAB Pehin Sri Haji Abdul Taib Mahmud. Selesai sahaja penamaan calon bagi kawasan beliau di Balingian Mukah, beliau dan isteri serta rombongan telah terbang ke Bintangor menggunakan helikopter khas.

Program yang sepatutnya bermula pada 2.00 pm telah sedikit terlewat. Rombongan KM tiba di SK Abang Amin pada 2.30 pm. Majlis Perasmian Blok Akademik Baharu SK Abang Amin Bintangor berakhir pada 3.45 pm. Untuk acara seterusnya, rombongan KM telah ke SMK Kai Chung, untuk upacara ‘pecah-tanah’ pembinaan stadium mini bagi kemudahan sekolah.

Perkongsian foto yang di-emel oleh rakan…

4 Response to "Bil 46/2011 Bini KM Lebih Ramai Peminat"

  1. Assalamualaikum P&P,

    Adat orang menerima orang baru apa lagi orangnya cantik. Mestilah masih wangi kan. Semua orang nak tengok dari dekat.

    Kenapalah banyak sangat program yang diatur untuk KM dalam sehari tu. Hari lain tak boleh ker.

    Mungkin dijadikan "Hari Bertemu Rakyat"

    Kakzakie says:

    Assalamualaikum Cikgu Lai,

    Bagus bila nak ada pilihanraya. Masa itulah apa yg kita mahu insya-allah akan dapat. Kalah-menang kita tunggulah....

    Ramai yg datang pun bukan nak meraikan majlis. Tapi nak tengok isteri muda KM. Heee....

    ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Jom Terjah entry terbaru ??
    kereta gear auto dan gear manual

    uihhhh isteri muda KM tu jadi tumpuan... kalau nak tengok muka KM tu dah selalu sangat tengok kat TV atau papper pun boleh...

    nahmy says:

    alhamdulillah...cantik isterinya tu. tapi kita tgk sekali lalu je dahle...sbb yg aurat tu. kalau tgk byk kali & lama-lama...dosa plak dpt kat kita

Powered by Blogger